Thursday 19 March 2009

Baru nak cuti2 malaysia

Hari nie aku dapat surat tanggung kerja...uhw kena buat kerja lebih la nih...Alhamdulillah setakat nie kerja tak membebankan so InsyaAllah boleh lagi tanggung kerja...kerja yg nak buat pun sama so xde problem kot...yang problemnye aku baru pk2 nak amik cuti balik kampung...relax sehari dua...tapi bila da dapat surat nie aku kena la tangguh cuti aku...xboleh cuti dlm sebulan utk syarat2 menanggung kerja...kalo aku tolak nampak lak aku macam xleh nak buat kerja bile diperlukan so aku terima je la...aku kan "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"...apo apo yo lah...


2 comments:

Ms Haslina said...

sama lah kita..da sebulan lebih da nie akak tak dapat nak cuti...kerja banyak sangat...
nampaknyer sampai habis mac ni lah akak tak cuti..insyallah nak ambil cuti awal april lah nanti.

tensionnn nyer badan da sakit2 da nie..penat sgt..tiap2 hari sakit kepala klu da petang2 tu...

luahan perasaan la pulak...heheheheh...anyway sesama kita berkerja la yea...
:)

maidatul said...

tu lah...akma tak tau lg bile leh cuti...memang penat pun akma nk manja2 kan badan nie dgn urutan pun x lepas2 lagi ada je yg menghalang...

xpe luahan akan mengurangkan sedikit sbyk keletihan yg kita tanggung...
selamat berkerja jugak...
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails