Friday 27 March 2009

makan lagi...



Hehehe...aku nak citer pasal makan je lah...syokkk lak aku asik makan jer skang nie...sah...sah... Berat badan aku da naik nie...penyelamat tak beli beli lagi nie...tapi boleh maintain lagi kot nie...sebulan dua lagi baru beli kot...hehehe...aku nak citer last ahad hari tu adik aku dtg rumah... Aku ingat die tak jadi datang sebab macam da lewat sangat untuk aku keluar...tapi lepas Maghrib tu ada message dari adik aku...da nak sampai...alamak dalam hati aku...nape da agak lewat baru sampai nie...perancangan nk dtg awal lah sbb lepas die pergi kenduri kahwin kawan die kat Nilai terus nak dtg rumah...last last entah die gi mane aku pun tak tau...aku malas lah nak call tanye jadi ke tak datang rumah...maybe die ada urusan lain...tapi tak pe lah da sampai ok gak...aku nak ajak die gi pasar malam sebenarnye...tapi aku da macam xde ape nak beli sebab anak2 pun da makan petang tu...tapi layannn je lah...so utk adik aku tapau nasi goreng and kueh teaw goreng bersama ayam goreng...aku tapau nie YONG TAU FOO...Ya Allah ni memang paverat aku nie...nak nak makan ngan my hubby memang berebut je lah...yang paling best aku n hubby kebykkan nyer punya citer rasa yg sama ohh...luv u so much la baby...tapi memang time makan nie aku terasa rindu giler kat hubby...masa aku makan pun amik banyak sbb aku ingat die ada boleh die habis kan tapi...hwaaa...hwaaa...so sad...lagi lagi lately nie aku amat amat terasa rindunyer kat dier tak tau nape...tapi apekan daya...
~
~
~~
Even last night aku makan cincai giler...goreng nuggets and hotdog dimakan bersama roti yg telah disapukan butter n sos cili...di minum bersama kopi o panas...huhhh amat nyaman sekali tat kala hujan turun dengan agak lebat...nasib my hubby takde kalo tak aku layan teh o la nie...hubby memang kureng kopi...kopi nie...aku tak larat sebab perot aku sakit...1st time utk kelahiran yg kedua nie aku didatangi bendera merah...tapi aku betoi syukur pada Allah...and memang teori nie memang boleh pakai kot...biler kite sudah melahirkan anak...risiko senggugut akan hilang adalah amat tinggi...sebab kalo tak nie aku memang tak boleh bangun da nie...aku memang yg jenis period tak boleh bangun...ubatnyer senang jer tido sampai rasa selesa baru bangun...itu aku lah...org lain aku tak tau...aku cukup dgn tido jer lepas tu buat pepun takde hal lah kan...itu masa dulu lah...zaman bujang bujang...la nie...Alhamdulillah so boleh pakai leh teori tu...oook lah... sok Sabtu and Ahad...aku duk umah lagi la kot...tapi pepehal pun Allah yg tentukan segalanye... zassss....

2 comments:

Ms Haslina said...

sama lah kita...akak pun sukaa makan yong tau fu..ari tu akak ada beli kat pasar tanjung masa ahad tu...sedappp gak yong tau fu dan kuah nyer sekali...

maidatul said...

ye kita suke...kita jugak penah makan yong tau fu nie sama2 dulukan...tapi akma x ingat kat mane...yg akma ingat dompet akma tetinggal kat opis dan akak kena belanja...hehhehe...akak ingat tak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails