Thursday 26 March 2009

kembali....

Alhamdulillah...hari nie da masuk opis semula...mcm bese lah kan...biler da tinggalkan opis lelama nie byk le keje yg tersedia...dari pagi keje...keje...keje...biler lunch time my colleague order fast food...aku memang da can not gi lagi da dgn fast food nie...so pk punyer pk my colleague ajak makan kat kenny rogers siap nk blanje lagi...apa lagi on je lah kan...tak kan nak tolak rezeki...so we all lunch kat luar...kenny rogers kat Maju Junction la yg dekat sikit ngan opis...so kul1 lebih sikit baru decide keluar...dalam kul2 lebih siap makan...sebab da kuar lewat kena masuk lewat sikit la kan...satu lagi masalah pompuan nie biler sorg2 kuar tak pe lah kan...tapi biler da berkawan nie byk lak tempat nak menyinggah so aku pun terembat seluar sepasang seluar tdo yg agak sinonim dgn warna kegemaran aku coklat...hehehe...kalo tak aku tak layannn gak tapi peverat kalor so layannn gak la...dan kembalinye aku dari lunch tadi terasa nak berblogging pulak tu yang aku dgn seronok melayan jari 2 nie mencari huruf2 yg hendak di tekan...tekan...tekan dan terus ditekan... Malangnye aku punye payung yg order ngan Kak Ju terpaksa di kembalikan sbb koyak...kuang...kuang...kuang...so kena pinjam payung Pida lagi la nih...hari pun hujan lagi nie...so Pida ek sebab terpaksa menyusahkan you lagi...pepun you are my best colleague that i have...kalo tengok gambor2 nie masing menang tgh lapor...da tak kisah la ape org ckp pun layannn makan yg penting... nyumm... nyumm...

da lama aku tak dtg kenny rogers...semenjak Tuan Muz membusykan diri...so sad...anyway tq to Pida n Hanim...

2 comments:

Ms Haslina said...

orang belanja...murah rezeki ek...
seronok ek ada best friend kat opis..
akak jaranggggg makan kat Kenny ni...sebab hubby kurang suka..

maidatul said...

Alhamdulillah...syukur...
Akma n hubby suke gi Kenny sbb muffin vanila die memang so lovely mkn lak masa panas2...sampai tapau la di buatnyer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails