Monday 30 March 2009

I'm so HAPPY....



Sabtu lepas aku agak bosan lepak dirumah tanpa membuat ape2...program yg aku rancang tak jadi lak...sbb2 yg tak dapt dielakkan...aku pun tolak pelawaan Cik Pida yg asyik ajak aku dari hari Jumaat lagi utk follow mereka bercuti ke PD...Yang sebetulnya jugak Tuan Muz macam tak berapa nak izinkan aku ke PD without him...So dalam kemalasan ada sedikit kerajinan utk aku menyediakan lunch tapi agak lewat...da kul1.30 ptg baru aku mula nak masak...huhh agak malas tapi kubuat juga demi keluarga tersayang...dannnn yang terhasil hanyalah inie saja...tu aku kira rajin gak kalo tak mungkin xde sayur...heheheh

dan semalam....

Aku rindu sangat kat adik2 aku....sume bz ngan hal masing2...pastu aku tgk semalam adalah hari yang baik utk aku buat makan2 memandangkan semalam juga HARI LAHIR utk adik lelaki aku BOY...
SELAMAT HARI LAHIR UTK BOY...SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN KESIHATAN YANG BAIK DALAM MENJALANI KEHIDUAPAN INI DAN SENTIASA DIMURAHKAN REZEKI...DAN BERJAYA DALAM APA JUA BIDANG YANG DICEBURI...last year nie be the best among the best OKIES...
so kiranya ALONG BUAT SUME NIE SEMPENA MEYAMBUT HARI LAHIR BOY dan juga Nina yang tak sempat kami sama2 sambut hari tu...aku call adik2 aku yg pompuan macam sume bz jer...and aku just SMS kat sume adik2 utk dtg kerumah pada ahad tu utk makan2... ALHAMDULILLAH sume sampai...cuma sorg je tak de sbb penat sgt berkerja die da tak larat nak dtg...sbb aku tak berapa pandai nak masak MEE KARI punye kuahnye so aku balik kat chef yg arif lagi dalam masakan...lagi pun kami anak2 da lama gak tak merasa masakan BONDA tersayang...so mak aku le masak...aku tolong pe yg patut jer lah...lagi adik aku angah bawak bubur kacang hijau durian...angah memang pakar gak kalo masak2 nie...nenek aku pun penah cakap angah masak simple jer tapi sbb die ikhlas sedap je masakan tu...tima kasih ngah dgn masakan mu itu...aku pun masak nasi putih berlauk...sambal udang+daging lemak cili api...DAN yang penting kek untuk BOY and NINA aku belikan jugak...kek blueberry cheese...
nyummy...nyumm...nyumm...sedap jer sume suke...aku pun suke dan bertambah lagi berat aku...my hubby lagi suke nie...hehehhe...
Aku sgt gembira semalam dapat berkumpul ngan adik2 aku...Lepas RINDU AKU PADA MEREKA...keluarga yang sangattt akuuu sayanggg....

2 comments:

Ms Haslina said...

laaa..naper tak pi PD gak..akak ada kat PD tau sabtu ahad baru ni...

wahhhh sambal udang tu...nampak sedappp nyerr...camna ek nak dapat kan sambal udang yg tidak kering sambalnyer?

mmg paling seronok dapat bersama keluarga....

maidatul said...

Bukan tak nak pi PD tu tapi hubby tak kasi...syokkk kan kalo tak mane tau jumpe akak kat sana...akak bercuti kat sana ek...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails