Friday 20 March 2009

mcm poyo jer...

Hari nie aku pagi2 lagi da buat kerja...tapi biler aku call person yg aku nak deal tu tak masuk lagi uohhh...frust gak la sebab aku nak settle cepat menda tu...so dlm 9 lebih baru aku leh buat keje tu... Lagi satu aku perasan hari nie aku macam moody sikit dunno why...tetiba je rasa mcm sesak dada nie...tapi still leh control lah...my colleague also not around just tinggal PA bos jer so die must be busy...so i cant distrub her when i feel boring...so dgn lapang dada aku tolong mamat sorang nie nampak mcm tak cukup tangan jer die buat kerja...padahal keje aku ada la gak nak settle kan aku buat bodo jer...so aku tolong die compile kan note utk next week punye kursus...aku pun attend kursus tu...start monday till wednesday aku tak masuk opis...kursus kat Menara TIMA...Kursus Kej. Lapangan Terbang...balik pada mood aku yang tak berapa baik nie...datang lak bos aku sorang nie tanye aku pasal menda2 yg aku sendiri malas nak amik tau...uohh lagi la nampak poyo nyer aku nie...lagi pun aku bukan PA die nak amik tau sume menda n biler die tanye aku boleh jawab bulat2 sumenyer mcm aku involved...giler per...tapi hari nie memang aku rasa kosong dlm jiwa nie...nak cakap pun malas jer...so aku luah kat blog aku nie je lah...mudah2an lega sikit dada aku nie biler da lepas sume menda kat sini...chowww...

3 comments:

Ms Haslina said...

kuar opis lagi yea...cian dia..
x pea..take it slow and steady..

Anonymous said...

sabar jerlah yer...semua keje mmg camtue..

maidatul said...

~ akak nk buat camne kan makan gaji...terima je lah...


~ memang sabar pun...tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails