Tuesday 10 March 2009

Dugaan...

Alhamdulillah...walaupun tak berapa sihat hari nie aku still dtg opis...syg betoi nk amik cuti...keje pun tak perlu cepat utk disiapkan...so boley la slow2 buat keje...tp hari nie hari yg agak teruk...dgn tekak yg sakit...hidung yg tersumbat...ko suh bau pepun tak boley...mata yg sentiasa berair...aku pun tak tau nape maybe 3 serangkai la nie kot...hidung, tekak dan mata...dgn mlm tadi perot aku buat hal gak...so tdo pun mcm ayam...tido2 ayam...ujian Allah nk bagi bile2 jer...tapi Alhamdulillah aku masih boleh bangun utk menunaikan tanggungjawab aku...padaNYA...pada diri sendiri...pada keluarga...pada negara...Alhamdulillah...semoga Allah sembuhkan aku cepat...AMIN.

2 comments:

Ms Haslina said...

lea...cian dia..semoga cepat sembuh dik..da pi klinik tak?
akak pulak..mmg laju jea nak pi klinik minta MC..tp kerja tgh menimbun..so kena sabar jea lah...
whuaa whuaa..

maidatul said...

tq...malas nk gi klinik...ubat sume da ada...kalo gi pun mesti mcm nie gak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails