Wednesday 11 March 2009

Alkisah...

Malam tadi punye hal...akalili da ajak aku tdo awal lagi tapi aku suh die tgk tv dulu...sbb byk menda aku nk settlekan dulu...sambil2 tu Dini nk tdo sgt da so aku tdokan die dulu...bile Dini da tdo n keje yg aku buat da siap aku pun lepak ngan Lili tgk tv...tapi mata mcm pedih da so aku ajak lili tdo...tgk jam dlm 10 lebih gitu...da siap2 sume...tutup lampu...mcm bese lah aku suh Lili baca doa tdo...aku mulakan dulu pastu suh die sambung...tp tak di sambungnye ayat yg aku baca tu...aku pun confident jer ckp..."akak baca la doa tdo..nape senyap je nie.."anak aku senyap lagi...last aku baca la sampai abih...then aku suh die baca sendiri lak...die diam jer...so aku baca skali lagi utk die...aku mulakan...part bismillah tu die ikut tp part doa tu die senyap jer...aku pun pk pehal lak anak aku nie...malas nk baca doa ker...so dgn confident lagi aku baca sampai abih...last aku pk awat doa tdo aku nie mcm panjang jer...lah... rupanyer aku baca doa masuk tandas...patuutt la Lili senyap jer biler suh sambung die perasaan lain kot doa tdo mlm tadi kot...last2 aku ckp kat die "ala akak, salah doa la...patut akak senyap je ek...sori..." so aku baca doa tdo yg betoi...baru la anak aku sambung dengan confidentnyer...maybe kepala aku pening sgt tu yg sampai salah baca doa tdo...akma...akma...semoga tabah dengan ujian ALLAH...

2 comments:

Ms Haslina said...

dik...sampai bila nak gitu dik...sedih akak tgk akma urus keluarga sendiri2...

maidatul said...

hehehe...nk jawab pun susah... InsyaAllah suatu hari nti...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails