Tuesday 3 March 2009

the new campus intan in sabah

Masa sampai da petang...so malas nk pk...amik teksi kat airport to campus intan...jauh giler nk sampai ke sana...otw pun hujan...tanye pakcik teksi tu memang musim hujan ker...pakcik tu kata sekarang tak menentu cuaca...so ok la...otw tu jugak aku tetido...sbb ada geng aku leh la tido...kalo aku sorg2 jgn harap aku nk tido...dlm kul4 sampai intan...gi check in dulu...terus masuk bilik...huhh...penat giler...terus lepak2 sambil tgk view sekeliling...cantik...jauh dari bandar...nyaman dgn pemandangan hutan2 yg hijau...memang tenang...depan bilik lak tasik...ok la walaupun tasik buatan agak luas...
bilik memang cun aka hotel sume complete...


23.02.09 - 24.02.09
Lepak je la kat intan...nk kuar bandar pun jauh...

25.02.09
kuar gi one borneo lagi...dari kul5pm - 7pm...makan kat rasamas...makan fast food lak...tak gi mane pun just jln2 sbb da bosan lak duk dlm intan tu lama2...manusia nie macam2 ragam kejap ok kejap tak ok...tapi yg syok nyer aku tgk kat one borneo masa aku jln2 tu...ada la satu family nie...family besar la kiranyer...memang seronok jer aku tgk n bahagia jer...anak die ramai giler 7 orang...pulak tu sume kecik2 lagi...aku budget maybe setahun sorg...ya Allah aku rasa aku x mampu nk buat camtu...masa tu gak la buat aku sedih teringat aku kat Akalili n Dini...bergenang gak air mata aku masa tu...so sad...nasib geng aku tak nampak...kalo tak kecoh lak satu opis...dan aku salute la family tu...kalo Allah bagi rezeki aku nk gak mcm tu...;)


26.02.09
hehehe.syookkk da kuar gi KK...dlm kul5pm gak la kawan dtg amik...hantar gi AsiaCityHotel...ok la boleh la tdo...sbb aku pun bukan nk tdo da...last day kat KK nie nk pusing2 jer...nk sampai lagi tak tau biler...yg pasti akan aku ajak gak my hubby dtg sini...seronok lagi kalo ada my hubby...nie tak syooookkkkk sgt sbb hubby n anak2 xde...layannnn sikit2 boleh la sbb penat da pk hal2 keje... Cont'...

2 comments:

Cikmin said...

salam mai...anak sape la kamu ni ek..family duk belakan masjid ketari ek...abis mai skg duk mana?

maidatul said...

wsalam...tq for coming...mai bkn duk ketari tp kg baru...hehehe kalo mai ckp kenal kot nenek mai tu...tukang urut...pames gitu kat sana...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails