Tuesday 19 October 2010

Aksi Berani Redah....

Kalau pergi ke Chamang Dam tidak buat aksi berani redah begini memang rugi beb...syokkk tapi adalah harus berhati-hati...dan yang pasti aku memang suka layan aksi begini...tapi agak-agak jugalah kan...kalau tahu air deras or nampak air naik janganlah buat itu hanyalah menempah sesuatu yang tidak di ingini...fahamkan kawan-kawan... 
Wan aku memang setiap kali pergi sudah warning kalau tengok air laju dan tinggi jangan mandi...dan kalau banyak daun-daun or ranting-ranting kayu hanyut atas air itu maknanya air deras dari atas akan datang...alhamdulillah setakat ini semuanya ALLAH permudahkan...


 En Muz tengah meredah air deras...
Siap ajak aku sekali tapi faham2 jelah Dini nak ikut juga...
So En Muz layan lea sensorang...

 Layannnn.....

 Sepupu aku nie siap pesan kat En Muz 
kalau apa2 jadi kat dia kirim salam kat wan(nenek kami)...
Bila sekali lepas dan ok jea, berkali-kali pulak dia layan...

Kawan aku pula layan...mula2 takut lepas tu layannn...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails