Wednesday 27 October 2010

LuncH...

Hari nie lunch awal sebab meeting baru habis nie ada makan-makan so layan...alhamdulillah kenyang sudah...so lepas nie kena bersemangat la buat kerja sebab perut sudah kenyang gitu...hehehe....

Erm semalam baru aku ingat yang cek aku sudah dua minggu lebih juga aku peram tak di clear kan asyik lupa jea...so hari semalam aku paksa gak diri ini untuk keluar ke bank...maka aku ke sogo saja sebab sana ada maybank kan...Aku keluar pun sudah waktu lunch gitu so aku and the geng decide makan kat luar jea lah...dan ternampak ada satu kedai kat medan mara tu macam best jea so kami ke sana...makan nasi chicken chop + air anggur = rm6.90 tapi aku tukar air apple asam boi kena tambah rm1...ok lah tak dapat apple lime, apple asam boi pun boleh...

 
 Nasi + Chicken Chop...

Apple asam boi...

2 comments:

Ms Haslina said...

selamat makan dan kenyang..
;))

p/s ujung bulan, ada gaji ada cek...wah seronoknyer..

maidatul said...

Alhamdulillah kenyang...balik makan lagi...memang banyak makan sungguh...

;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails