Friday 15 October 2010

berselera nampak....

Alhamdulillah sudah sampai hari Jumaat pun...hari nie ok lah awal sikit aku sampai office...seronok betul Lili dan Dini sebab tiap hari dapat hantar ummi mereka pergi kerja...tapi this time aku memang tak breakfast dan lunch dengan mereka langsung...sampai saja office aku tapaukan makanan untuk mereka breakfast tiga beranak dan mereka pun pergilah pulang berehat di rumah...aku pulak bekerjalah seperti biasa...nak cuti erm macam tak de program pun nak kemana-mana so baik aku kerjakan...sebenarnya saja nak bagi En Muz berehat dengan anak-anak sebab lately En Muz busy...busy...dan busy...sampai dua beradik itu asyik tanya aku mana abah mereka asyik balik lewat saja...tapi seronok mereka nampaknya bila duduk di rumah bersama abah...

Pagi nie sebelum keluar rumah Akalili sudah kecoh gitu...Ummi nak ikut tak kakak nak lepak taman nie dengan adik dan abah...erm aku senyap saja...dalam kereta pun tanya aku soalan itu lagi...then aku jawab "tak boleh lea sayang ummi kerja..." sambung si Dini pulak..."ala...ummi jom arrr pegi taman tu...besttt (ayat budak dua tahun lima bulan ini yang sudah kurang pelat gitu)...DAN tengah aku membuat kerja aku dapat MMS dari En Muz gambar dua beradik tu bukan main seronok lea kat playground tu ya...dengan berbaju tidur pulak tu...

 
 Seronoknyer anak2 ummi bersama abah yer...

 
Oklah aku nak breakfast dulu...la nie syokkk banyak sudah makanan di kantin bawah...dua kedai sudah orang baru take over...memang best lah banyak menu baru yang terhidang 1st yang aku cuba rojak kuih erm best lah dapat makan benda-benda gitu di office...dan best ada nasi lemak kampung gitu yang rm1 beralaskan daun pisang tu...wangi jea bau dan macam-macam lagilah...erm oklah dah bau nasi lemak itu menusuk hidungku...ok chowww duluuu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails