Monday 11 October 2010

citer 10102010

Alhamdulillah....semalam aku sangat gembira dapat berkumpul adik beradik...fikir punya fikir semalam barulah ada peluang aku dan semua berkumpul...gembira dapat tengok muka adik aku semua...rindu kat mereka bukan kepalang...yelah masa hari raya hari itu tak sempat nak jumpa semua sebab dua hari raya aku sudah balik ikut En Muz pula... lepas tu ada juga plan nak kumpul adik beradik tapi ada jea program masing-masing...dan alhamdulillah semalam memang sudah ALLAH tetapkan kami adik beradik dapat berkumpul itu yang sebenarnya...

Yang bestnya keluarga belah arwah abah aku dan wan aku pun ada...riuh rendah sekejap...happy sangat...tapi memanglah penat sikit dari malam ahad tu aku memasak sampailah ke pagi ahad...rasa macam nak raya lak aku rasa... aku pun seronok sebab dengan izin ALLAH aku sudah selamat ganti dan berpuasa enam di bulan Syawal hari itu...so kira semalam aku beraya sekali lagi walaupun sudah 2 Zulkaedah itu saja ruang dan waktu untuk makan time kan...menu yang disediakan...rendang ayam, nasi impit, kuah lodeh, mee kari, sambal sotong dan sambal udang, dan lemang angah sponser ---> tq angah.

Malamnya pulak aku masak rendang ayam lagi dan rebus nasi impit juga masak kuah kacang untuk di bawa ke office...sebab nak jemput officemate datang umah tak berkesempatan so bawa makan ok kot...so dua malamlah aku tidur memang lewat untuk masak-masak nie...terima kasih pada En Muz sebab setia menemani aku di dapur bersama notebook nyer...tq sayang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails