Wednesday 27 October 2010

DuiT...dUIt...di mana kau DuIt...

Erm pagi-pagi lagi aku sudah cerita pasal duit...seronoknya kalau duit tu datang bergolek tanpa dicari dan mencari...Hari ini semua orang tanya pasal duit pantry...erm la nie aku malas nak ambil port pasal pantry sudah...sebab lepas nie aku nak kurang-kurangkan diri untuk lepak dalam pantry kan...rasanya lepas nie aku agak sibuk dengan hal peribadi aku pula...rasanya sudah dua tahun aku jaga so cari orang lain pulalah yang take over...balik-balik muka aku tak syok la pulak...pasni nak cari orang untuk take over duit club pula...rasanya cukuplah dua tahun juga aku pegang duit club...

Bila aku fikir-fikir balik muka aku macam muka duit ker...Dari dulu masa sekolah lagi aku sudah main dengan duit duit ini...memanglah aku minat mate tapi ada kena mengena kea mate dengan duit...pelik betul...masa sambung belajar dulu pun muka aku nie gak kena jaga duit untuk itu ini dan semua bagailah...duk kat office pun muka aku lagi kena jaga duit...pernah juga ada satu tahun tu aku kena kutip duit untuk jalan-jalan bersama kawan-kawan aku sebab senang bila nak pergi sudah ada duit poket masing-masing untuk shopping bagai gitu...aku jugak...

Apapun aku terima kasih pada semua sebab percaya pada keupayaan aku nie...to my bos macam yang aku cakap dalam meeting lah...aku nak letak jawatan untuk jaga duit club dan ajk dalam aktiviti di office ini... Rasanya aku nak bagi laluan pada orang lain pula...rasanya sudah cukup untuk aku buktikan dan aku dapat juga buktikan pada diri aku sendiri aku masih amanah dalam menjaga DUIT ini...alhamdulillah, syukur pada ALLAH tak gelapkan mata aku dengan duit...sebab duit yang aku simpan bukan sikit-sikit...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails