Monday 18 October 2010

Chamang Dam Again...

Sabtu lepas pagi-pagi lepas subuh aku ajak En Muz pergi pasar sebab nak cari semua barang fresh kan... Daging mestilah yang batang pinang, ayam, udang, dan sotong...balik terus bersihkan untuk perapkan dengan bahan-bahan yang aku sudah bland itu...

Kali ini pergi aku bawa kawan-kawan office itu pun semua tak pergi...padahal program nie aku da rancang last year lagi tapi Allah yang tentukan semua dan Sabtu lepas pergi, dan pergi mana yang ada saja sebab kawan yang lain ada hal pulak...lima jam jugalah kami disana...happy sangat...

 My friends...

 Pakcik n makcik aku...

 My happy family...
Ini pun tak ramai selalunya kalau aku pergi memang ramai sungguh... Anak-anak pakcik aku pun dua takde sebab sekolah...wan aku pula ada jemputan progam baca yassin...adik-adik aku sibuk kerja...so ini sahajalah yang ada...sebab itulah makanan banyak betul berlebih...so malam tu sambung bakar semula untuk dinner...tapi yang besttt bagi aku dapat makan keladi masak tempoyak again...memang layannn sungguh...pedasss jangan cakap memang berapi ooo...semua orang layan lauk tu...

 
Tempoyak keladi...yummmyyy...

Sayur campur...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails