Tuesday 26 October 2010

no mood...

Hari nie still no mood...alhamdulillah hari datang juga office kalau nak diikutkan balik semalam badan aku sudah sakit-sakit gitu...lepas maghrib terus aku tidur...jam 0440 baru aku bangun untuk solat isyak, terus berjaga dan alhamdulillah masih rasa kuat lagi badan ini untuk ke office...tapi buat kerja pun slow jea...

Nasiblah Akalili dan Dini tidak teruk sangat demamnya...tapi En Muz memang teruk jea aku rasa demam kali nie...siap menggigil lagi tapi still tak nak pergi klinik or hospital...dan semalam tu alhamdulillah aku hanya pening-pening dan angin tidak pula demam...

The kids...
Sedih jea rasa...pipi tembam Dini tu sudah susut...

Baru aku perasan...
SemaLam dan Hari Ini i;m still look blue...




2 comments:

Ms Haslina said...

alahai semua org demam kea...kecian..apa2 hal klu x larat bawa bercuti yea...
budak2 yg paling kita risau klu demam...
take care yea...

minah biru yea..

p/s akak mmg boleh kira sgt2 baju color biru...
mmg suka color biru,,tp payah sungguh nak cari yg berkenan di hati...
;(

maidatul said...

Tu lah akak Allah menguji... Tu lah nak kata workaholic tak juga tapi susah benau nak cuti bila sakit...tapi tak sakit seronok lak nak cuti...
Alhamdulillah anak2 sudah ok sikit...
Tq...

Tetiba lak mata nie seronok tgk warna biru...memang pun akak bukan senang nak pilih yg berkenan kek hati kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails