Thursday 11 November 2010

ad hoc meeting.....

erm hari nie aku rasa busy sangat...why? pagi-pagi lagi aku sudah buka email...erm macam biasalah pasal kursus or taklimat untuk di attend...siapalah lagi nak pergi nie...da settle pasal kursus...aku sambung pasal projek bulan depan...erm satu hal lagi nak contact orang yang terlibat pula...dugaan...semalam memang aku tak usik kerja langsung sebab sebelah pagi ada taklimat pasal hrmis aku dengar tak dengar jea...bila petang perut aku buat hal balik...maybe aku makan pedas kot lunch tu...so jawabnya petang aku menahan sakit yang amat sangat...

Suddenly my bos says that we will have an ad hoc meeting...what does this.....a meeting created to address a specific task...yup thats what i think...oh mannn.....Lusa lea program tu...adoiii masak aku...Lawatan Peserta2 MTCP - PSDC Kump C ke Jab. kerjaraya untuk melaksanakan Program Kerjasama Teknikal Malaysia (MTCP)... Kerja aku oklah senang juga just siapkan ...
.
.
.
.
.
.

Untuk semua peserta dari enam negara asian...Laos, Kemboja, Myanmar, Bangladesh, Uganda dan Sudan...nasib lea peserta dari enam negara yang attend this program tak ramai...MAKAnya aku lepas habis ad hoc meeting tu terus aku cari orang hantarkan aku ke Bukit Bintang...bos nak Selangor Royal Pewter mahal tu weh...so memang dari dulu bila ada event yang melibatkan pewter nie aku just order kat BB jea Tumasek Pewter...kualiti still bagus dan harga pun oklah boleh dirunding...so besok aku kena ambil...nasib lea tokey kedai tu ok jea sebab aku sudah biasa ngan dia so boleh siapkan...kalau tidak manolah den nak cekau...alhamdulillah ALLAH permudahkan kerja aku...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails