Monday 8 November 2010

stori mori last weekend again.....

~ RisE oF ThE MummY ~

 

 

Sipnosis:
ADELE: Rise Of The Mummy" mengisahkan tentang bagaimana seorang wartawan muda bernama Adele Blanc-Sec dibawa untuk merentasi sejarah terulung kewujudan mumia pelbagai bentuk dan saiz. Berlatarbelakangkan zaman sebelum Perang Dunia Pertama, di kota Perancis, suatu perkara aneh telah berlaku apabila sebiji telur dinosor jenis pterodactyl yang berusia 136 juta tahun menetas dengan tiba-tiba.



Petang Sabtu lepas hubby ajak tengok movie...aku pun tak tahu apa tajuk citer masa hubby decide nak pergi tengok aku hanya iya kan saja sebab dari Jumaat malam itu lagi hubby sudah ajak tengok movie tapi time tu aku rasa malas sangat nak keluar so aku buat diam jea...so bila hari Sabtu tu when birthday boy still push me to go out to watch the movie erm i'm just follow... Bila sampai dan beli tiket baru aku tanya then hubby cakap citer mummy...erm layannn jea lah...cerita yang ringan dan komedi la jugak bagi aku...dan ada juga part yang sedih...hehehe...



Sebelum balik dua beradik sempat lagi ber'posing'...

Terus ke Sogo cari hadiah...sudah hendak tutup baru balik...


Antara hadiah yang dipilih...

Lepas tengok movie aku terus ajak hubby pergi ke Sogo...sebab aku kekurangan masa nak beli before celebrate...dalam banyak-banyak yang di beli....Akalili nak balut hadiah nie aku siap carikan pembalutlah, walaupun abah dia sudah tahu tapi Akalili still nak buat surprise...Akalili excited betul aku tengok...


p/s --> hari nie sudah start mencari barang projek bulan depan...adoiii agak kepenatan ke sana ke sinun...tapi amanah yang diberi...layan jugalah...


 

2 comments:

maximuz said...

menghiburkan bersama keluarga...

maidatul said...

Itu pasti terima kasih ya sayang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails