Thursday 18 November 2010

salam pagi khamis...


Pagi aku sampai office...tq to hubby temankan aku breakfast...so bila da makan heavy pagi-pagi nie rasa nak tidur pulak...nasib lea jam 1100 baru start dengar pasal hrmis pulak...adoiii kenapa perlunya hrmis ini dalam kerja...kan senang buat macam dulu dulu itu...tak larat aku nak kena update selalu...ewah..ewah...kalau aku update blog boleh pulak ek...ntah la bosan giler nak layan hrmis nie...tapi aku tengok En Muz ok jea bila aku tanya pasal hrmis...semuanya sudah buat memang advance betul lea gitu...kat sini baru nak merangkak-rangkak...adoiii...

oklah aku nak siapkan apa yang patut dulu before gi buat hrmis tu...


 Kalau tak mee hoon...nasi lemak...kalau tak nasi lemak...mee hoon lea...
Lauk kompom sambal sausage/tauhu dan sambal telur...alhamdulillah...


Minum lak kopi...kalau tak kopi teh o...
Kalau tak teh o...kopi...segar rasa...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails