Sunday 7 November 2010

cuti....seronokkkkkk

Malam nie baru lea ada masa nak meng'update' blog aku nie. Dari hari Khamis aku quite busy dengan kerja dan family tersayang...penat tapi seronok...itu lebih membahagiakan bagi aku...dan yang pasti aku akan lebih GemBiRa bila melihat suami dan anak-anak GemBiRa...


Layan cerita cuti-cuti...

Cerita hari Khamis ---> aku kena outstation ke Kuantan projek APMM just site visit...kecian pada En Muz sebab terpaksa tunggu aku di tol Gombak....hehehe maybe tak sabau tunggu aku di rumah...dan sian pada anak-anak kecil sudah tidur didalam kereta...tapi bila ummi mereka sampai semua sudah jaga...sorry yea sayang...

Cerita hari Jumaat ---> pagi keluar beli barang then hanya lepak di rumah saja kebetulan hujan, bila petang mulalah aktiviti memasak aku... Resepi baru spaghetti sos daging by me...tQ to my friend bagi resepi kat aku. malam baru makan spaghetti...ermmmm...

Cerita Hari Sabtu ---> pagi-pagi lagi En Muz keluar sebab ada urusan kerja...aku dan anak-anak saja di rumah...seronok layan anak-anak...ingat En Muz balik awal punyalah masak awal sekali jam 1400 lebih gak baru sampai rumah...nasib la tak sambung kerja petang tu...so we all siap-siap petang tu sebab nak jumpa ummi, ayah dan lain-lain di seremban 2... yang paling tak sabar sekali Nur Akalili Hanis sebab rindu sangat kat wan dan atuknya...dan sepupu-sepupu dia...on the way tu asyik tanya 'jauh lagi ke ni' always ask that questions...nasib lea dapat abah yang penyabar...layannn kan jea...lepas maghrib angah ajak pergi makan satay samuri kat sana dan angah yang belanja, tQ ngah...tapi aku dan hubby tak makan banyak punnn......SEBAB nak makan rendang maman dan sup tulang kat pilah...so makan ala kadar jea satay pastu kami gerak balik dulu sebab nak layan maman dan sup tulang punya pasal...sudah hampir jam 2300 aku dan hubby layan nasi bersama lauk kegemaran hubby dan aku sudah tergemar sekali...yummy...

DAN cerita hari ini...ermmm sangat menarik minat aku...tapi bak kata pepatah let's bygones be bygones so aku fikir tak fikir nak fikirkannya...tapi aku hanya manusia biasa tak lari dari memikirkannya walaupun ianya benda yang kecil...maybe sebab itu berkait dengan kehidupan aku...wallahualam...



2 comments:

maximuz said...

hari2 yg menggembirakan kita bersama ...

maidatul said...

tq...sayang. ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails