Thursday 25 November 2010

kesibukan melanda...

May Allah give me strength...within this week i'm very busy with work in office...common in end of the year right...ermmm masa aku nak kejar semua kerja itulah Allah nak uji alhamdulillah...terima kasih Allah...
Masuk jea kerja hari Selasa...pagi-pagi tu sudah nak ke istana negara ada lawatan tapak kat sana...duk sana kat separuh hari...punyalah luas nak melawat...badan sudah rasa lain macam masa tu...so bila sudah nak lunch time nasib semua settle...lagi pun dorang tak leh nak show us lama-lama sangat sebab raja perlis datang nak tengok site gak...

that's me...

find me where???.. 
 
ye...sudah habis dan mau pulang...

Huhh dalam hati legalah bila sudah habis...perut pun sudah lapar...before pergi site visit..member ajak keluar lunch di KFC...erm aku on jea lah...so bila sampai office kami pun keluarlah bersama...hehehe aku boleh tak perasan langsung cik pida esok sudah xde title cik dan cik anim nie nak buat kejutan kat aku...macam-macam lea korangkan...apapun tq so much...dorang sambut hari kelahiran aku awal sikit sebab cik pida sudah start cuti dari semalam...patut la masa hari Isnin tu pida call aku dengan nada yang frust bila tahu aku cuti...kalau tidak that day lagi dorang nak buat surprise...so lunch aku ditaja oleh mereka...
 Variety Bucket...Yummy...


 Cupcakes for me...so touching that time...
 

2 comments:

Ms Haslina said...

happy birthday to my dear sis..moga diberi kesihatan yg baik dalam menjalankan tugasan harian..

p/s untung dapat kawan baikkkk siap bg kek lagi..

maidatul said...

Tq akak...insyaAllah amin...


Alhamdulillah...syukur.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails