Tuesday 9 November 2010

satar...cakoi...and dinner....

Satar ikan...

Satar ikan yang sedang di panggang...


Cakoi...

Masa gi kuantan pada hari Khamis lepas atas urusan kerja disana bos aku memang tak lepas peluang betul untuk menikmatai satar ikan kat kemaman tu...site visit kami hari tu memang sudah sempadan Kuantan-Kemaman so memang tak lepas peluanglah...then bila sudah habis jea aktiviti di tapak...bos ajak makan-makan disana...we all ikutkan jea...before nie pada awal tahun tak silap aku ada gak ke sini selepas abis meeting datang makan-makan then baru balik...tapi kali nie aku layan dua ketul jea satar dan dua ketul cakoi dan minum bali panas jea da tak lalu...penat kot...yang lain aku tengok memang excited dapat makan-makan...

Lagi pun masa tengah makan-makan En Muz hantar message...kalau aku sampai lewat hubby suh makan kat sana jea...tapi aku reply "no...we take dinner together" sebab aku memang takde mood oo nak makan kat sana even stop kat RnR Temerloh pun aku just duk lepak ngan dorang jea...makan or minum memang tak lalu...

Then....bila sampai jam 2230 camtu kat TolGombak i saw them was slept in the car...so sad...oh noo...tapi bila aku masuk kereta semua sudah jaga...then kami pergi makan-makan...dan inilah hasil tangkapan aku that night...memang agak kelaparan aku makan tanpa menoleh kiri dan kanan hehehe...selera terbuka bila makan dengan orang tersayang walaupun penat...

Rindu weh dengan fav air aku nie...
Kopi kaw memang kaw...

Sotong goreng tepung...

Telur dadar semacam harus ada...


Siakap steam...
Kerapu sudah habis so layan siakap tapi mesti masak steam baru leh layan...

Kailan goreng biasa...
Kailan goreng ikan masin/belacan tidak sesuai untuk En Muz..



2 comments:

Ms Haslina said...

siannyer kena kerja luar...jauh pulak tu..

samalah kita akma..aper2 hal family yg utama..
makan dengan diaorang palingggggggg best...
;))

maidatul said...

Itulah akak da kerja kena jugaklah...
Tahun depan nie dgr citer bos cakap lagi byk projek erm...tak tahu boleh join ke tak sebab ada projek sendiri gak....hehehe ;)

family ---> memanglah besttttt ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails