Tuesday 16 November 2010

Kepong again...

Erm hari Sabtu lepas aku ada program bengkel motosikal...hehehe ada hati nak ambil lesen motor...terima kasih to En Muzlienor sebab layan karenah saya ini...siap-siapkan motor untuk hujung bulan ini ye sayang...statement kekejaman...amik pun B2 bukan B Full pun...tapi hari tu aku lihat ada seorang perempuan kecil jea dari aku belajar bawak motor kuasa tinggi tu...kompom dia amik B Full...siap terjatuh bagailah...seingat aku yang pernah pegang motor berkuasa tinggi nie...motor motor tu semuanya agak berat oooo...pakcik aku sempat ajar aku bawak tapi malas nak layan berat aku rasa...tapi terima kasih kat pakcik aku sebab layan aku yang gila-gila masa muda-muda dulu...so bila sudah remaja nie fikir-fikir amik B2 je lah...
Sebab kerja aku bila balik Bentong asyik naik motor skuter adik aku tanpa lesen bermaharajalela di bandar Bentong...adoiii memang degil sungguh...nasib orang lain sporting...tapi kalau En Muz ada memang aku tiada peluang makan angin la takut kena marah...so bila aku sudah seharian aku berurusan diluar tinggalkan suami dan anak-anak...petang baru habis semua bagai aku pun ajak En Muz ke Kepong...kat mana lagi kalau bukan di Taman Rekreasi Metropolitan Layang-layang tu...memang suka sangat lea Akalili...so kami beriadah di sana pula...apalagi main layang-layang...
 
 Barang yang digunakan...

 Sudah siap untuk diterbangkan...

 Amacam...sudah naik...macam burung jea nampak...

 Dari tempat aku duduk...hubby lari nak naikkan layang2 sampai ke bukit yang kecil tu...
So aku kenalah bangun lepak kat sana...sambil tengok dua beradik tu main turun naik bukit ikut abah dia setting layang bagi cantik...lepas tu...

 Suruh Akalili jaga...tetiba layang nak jatuh berlari pula kat ummi dia...

 So apalagi dengan steady jea ummi dia control...

 Dan sudah naik semula...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails