Thursday 3 March 2011

handkerchief...air kelapa....

Semalam aku mengadu kat hubby yang batuk aku ini buat aku pening kepala. Hubby suruh aku makan ubat. bagi aku, aku malas nak ajar sakit sikit makan ubat bagi diri akulah tapi kalau anak-anak or hubby sakit aku paksa makan ubat pula boleh...
Pastu hubby boleh cakap oklah kalau gitu nanti cari handkerchief naruto. Erm aku diam, 'dalam hati apa pula kena mengenanya handkerchief naruto itu dengan batuk-batuk aku ini'. 



Air kelapa...Sodapnyerrrr...

Sekarang ini aku suka minum air kelapa erm baru dua kali jea. Aku beli di pasar tani di office aku ini. Kebetulan ada pula ada kelapa sebiji gitu bila tanya makcik itu kata untuk jual aku pun apa lagi belilah. Sebiji RM2 sahaja oklah tu. Last aku ingat aku beli masa aku jaga projek kat Kuala Terengganu di pasar malam KT. Masa itu aku tengah pregnant kan Sorfina. Tapi kali ini aku minum dengan  harapan hilangkan sakit tekak aku ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails