Tuesday 1 March 2011

Kenangan

Tengah aku mengemas-ngemas opsss terjumpa lak benda-benda ini...uikss malam-malam ini buat aku teringat kenangan lalu...barang-barang yang aku bagi pada hubby dan ada juga hubby yang sendiri nak sangat barang2 aku kan...hehehe

 
My 2nd phone tapi en muz yg guna...
in 1999...

tak sangka lak aku, hubby boleh letak sticker nie...

 jam yang paling aku suka dan sayang...
pun hubby nak...

Dan sangka aku banyak rupanya surat yang aku pos kpd hubby...
Bila fikir-fikir semula macam mana dan masa bila lah
aku suka sangat menulis-nulie surat nie...

Bila tengok phone nie rindu lak aku ngan phone aku yang adik aku sedang baiki tu...erm bilalah nak siap agaknya...tak sampai setahun pun aku pakai tapi aku da rosakkan...huhuhu sedih jea... ;((
Walaupun hubby sudah replace kan aku dengan phone yang baru tapi ntah lah maybe sebab aku belum familiar lagi kot dengan function phone tu walaupun dari brand yang sama...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails