Tuesday 15 March 2011

Lunch & Dinner ---> Secret Recepi...Intai-intai ;))

Kebetulan Isnin minggu lepas cuti makanya seronoklah berdua-duaan kehulu kehilir selepas menghantar Cik Akalili ke sekolah. Kebetulan En. Muz ada hal di Kajang so Pn. Maidatul akan menemani sepanjang waktu :)) dan alhamdulillah semua selamat tunggu masa dan waktu sahaja untuk pergi.

Masa menjemput Cik Akalili sudah terlewat sedikit sebab ada hal perlu En. Muz settle kan. Pn. Maidatul terus call Kak Zu aka pembantu cikgu bagitahu lewat dalam 15 minit gitu. Selepas jemput Cik Akalili Pn. Maidatul ajak En. Muz lunch di The Mall di Secret Recepi. 1st time gitu ajak En. Muz lunch kat situ. 

Kek coklat aiskrim for Cik Akalili...
Yummy...sedap Pn. Maidatul dan En. Muz yang habiskan...
Tom Yam Noodle...Walaa for Pn. Maidatul... 
Curry Assam Chicken for En. Muz..
.
Strawberry yogurt + Orange yogurt + Watermelon Juice 

DAN

Dinner pula En. Muz ajak pergi ke Intai-Intai...mulanya En. Muz tanya booking di kat mana dinner. Pn. Maidatul senyap sajalah sebab memang tak plan nak booking-booking nie, lagipun memang tak penah buat kan...then En. Muz terus sambung 'la kenapa tak minta duit nak booking', erm dalam hati tau pun Pn. Maidatul ini malas nak keluarkan duit dan kedekut sikit hehehe. Lagi pun bukan Pn. Maidatul lah nak minta-minta duit ini bagai.

 
telur dadar...harus ada ;))

butter prawn...walaa ;))

tom yam seafood...walaa ;))

kangkung goreng...best ;))

sotong goreng tepung...best ;))

the menu for dinner ;))

Sirap bandung...
Jus tembikai...
Ciku + Mangga = Cinggo (kalau tak silap la)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails