Friday 25 March 2011

last weekend

Alhamdulillah hari cuaca baik gitu kan...seronok juga kerja sudah siap. Then next week continue project baru pula.... c4y4o ;))

Last weekend tak jadi cuti2 tapi Pn. Maidatul still busy jalan2 sana sini. Sabtu pagi sudah ke plaza lowyat En. Muz nak survey barang dia. Pn. Maidatul pula sibuk nak mencari pendrive sekali dapat external hard disk ;)) puteri-puteri aku pula sibuk nak mencari selipar baru hehehe. Masing-masing ada agenda masing-masing gitu kan.

Lepas settle di lowyat terus ke parkson BB Plaza cari selipar Cik Akalili then terus ke sg.wang plaza pula. huhuhu lama sungguh weh Pn. Maidatul tidak kesana. Masa lalu di Vincci En. Muz tegur...

En. Muz : Tak nak beli kasut ker.
Pn. Maidatul : Erm..tak naklah, ramai orang serabut.
En. Muz : Ramai orang la ok tak malu sangat.
Pn. Maidatul : Senyum...

Sebenarnya Pn. Maidatul malas sungguh nak tengok kasut kasut itu sebab tak de plan pun nak beli kasut, then terus En. Muz ajak layan sunglasses Vincci. Tidak pernah cuba yang Vincci kan so layan gak lah. Test itu dan ini sebab pengurus aka En. Muz memang agak cerewet dalam pemilihan sunglasses untuk Pn. Maidatul. Maka hasilnya dapatlah dua hehehe. Dan yang pasti sibuk nak pakai adalah anak comel berdua ini.

 

Lepas penat berjalan kami makan di KFC bawah itu....

Cik Akalili kepenatan...

Cik Sorfina sudahlah penat berjalan, siap nangis lagi sebab belon terlepas.
Nasiblah ada kakak yang sayang sangat pada adiknya.
Ambillah kakak punya ;))
 Bulat ni siap nangis sebab belon ini terbang...

Yummy...tengah lapar sangat layan jer...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails