Monday 13 June 2011

Finished (^__^)


*** THE ACCIDENTAL COUPLE ***

Akhirnya aku habis tonton movie korea ini :) tapi tak sangka ada orang lain yang lebih excited dari aku nak tonton cerita ini. Dalam keadaan aku yang agak lemau tak lemau ini hubby memang banyak support aku untuk sentiasa ceria...thanks sayang. Masa balik kampung hari itu punyalah hubby sibuk carikan cerita yang aku suka tonton dan yang pasti hubby memang tau aku memang agak minat kalau citer korea or jepun ini sebabnye aku suka cara percakapan dorang tu...hihihi...Kalau nak diikutkan masa aku kawan dengan hubby dulu memang aku rajin ajak dia layan cerita-cerita jepun or korea lastly hubby sama seronok macam aku layan cerita-cerita mereka nak-nak cerita yang gila-gila sikit memang syok gitukan...

Ceritanya Sabtu malam itu barulah habis aku tengok semua episod cerita ini...hihihi tapi part akhir tu aku miss sebab aku sudah tertidur walaupun hubby beria kejutkan aku suh tengok ending cerita itu, just suara aku sahaja yang bersuara tapi mata sudah tutup rapat...yang pasti aku dengar hubby cakap "yang cepat la tenguk ending nie dorang kawin jugaklah" dan yang aku ingat aku tanya "dengan lelaki tu ke dengan boyfriend dia" terus aku tak ingat apa-apa hihihi...esoknya aku tanya hubby ending nyer then baru tau perempuan itu kawin dengan siapa...memang seronok layan cerita ini.

Dan lepas ini pasti banyak lagi cerita yang bakal aku tonton hihihi...sukanyer saya bak kata Cik Nur Dini Sorfina ;))




p.s. mentang-mentang lea bos xde aku asyik menaip jea yer...hikhikhik ;))

2 comments:

p@kcikLie said...

owh layan citer korea / jepun ek...PCL suka kartun one peace je..

ehh tggu n3 #WW awak esok, jgn lupa tinggalkan link kt blog PCL ye...

maidatul said...

PCL itulah mai memang suka tgk citer dorg nie...kalo kartun mai x suka pulak...hihihi

mai sudah n3 WW :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails