Thursday 2 June 2011

rindunyer


Tik tok tik tok sudah masuk bulan Jun pun bulan Mei aku lalu begitu saja tetapi aktiviti berjalan seperti biasa cumanya aku tidak larat nak mengadap lappy untuk di abadikan disini...so memang lama sungguh aku tinggalkan penulisan aku disini...erm alhamdulillah la ni sudah kuat sikit untuk mengadap komputer itu pun kejap-kejap saja. Kalau di rumah memang sudah malas sungguh aku nak cara kan itu dan ini...Bila buka saja lappy di rumah tengok kejap jea sudah pening lama-lama lappy aku itu hampir sebulan jugalah aku tidak gunakan...ialah hubby guna notebook dia so sapa lagi nak guna aku punya. Dulu sebelum aku ada SE x10, Akalili sibuk jugalah nak on kan lappy tu tapi bila sudah ada SE x10 sibuk mengadap phone tu lah pulak sebab semua game or citer-citer kartun dia sudah download dalam phone tu so bila aku on lappy je baru Akalili sibuk-sibuk nak join...

Lepas ini bolehlah aku buat entry banyak-banyak sebab bulan Mei yg lalu banyak aktiviti aku tak dapat nak letak dalam nie...erm itu pun kalau aku rajin lah kan.


p.s ~ Alhamdulillah sudah sebulan aku agak lembik now sudah kuat sikit...
Kandungan pun sudah masuk14weeks semoga ALLAH bagi aku kekuatan untuk hari-hari mendatang amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails