Friday 3 June 2011

sudah xde cerita...

Selalunya malam-malam Jumaat aku sibuk standby untuk mengadap tv3 jam 2130 untuk layan mentera anjasmoro, layan pun sebab hubby temankan kalau tidak jangan harap aku nak ngadap TV. Lately ni hubby memang rajin temankan aku layan tgk tv kalau tidak aku memang asyik tidur sakan.Yang tak boleh blah tu aku boleh layan citer Mentera Anjasmoro!!! hubby macam tak percaya saja aku layan citer gitu. Aku citer kat sahabat opis pun macam tak sangka aku layan citer gitu...yang lawaknyer aku siap dapat sms dari sahabat yang berbunyi "jgn layan sgt anjasmoro tu" bukan apa takut aku memikir bukan2 lea tu...Alhamdulillah aura kali ini lain aku suka lak tgk citer2 seram hihihi...tapi masa aku layan citer anjasmoro nie sudah hujung-hujung gitu...sempat tgk dengan hubby tiga kali kot hihihi aku paksa walaupun sibuk nak study skrip dan empat kali aku layan ngan Cik Sorfina sebab Cik Akalili rajin tidur awal...dan aku rasa setiap minggu itulah saja citer yang aku layan selain di channel astro oasis selebihnya aku asyik baring dan baring setelah selesai buat kerja rumah. Bagi aku xde citer yang sesuai dengan jiwa aku kebanyakkannya. Hubby memang kurang tgk tv so yang rajin layan Cik Akalili dan Cik Sorfina sajalah apalagi citer kartun dan movie-movie yang sesuai dengan mereka..

Dan semalam sudah tiada lagi waktu untuk aku mengadap TV sebab citer anjasmoro sudah habis pun so aku pun mulalah layan alam baring-baringan aku itu :(


p.s ~ citer2 movie 2011 yang di download banyak pun aku malas nk tgk...hubby sibuk duk ajak tgk half way aku tetidur...
sorry to hubby :(  &  tq memahami diriku yang lemah ini :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails