Sunday 7 March 2010

Alhamdulillah......6 tahun sudah....

Alhamdulillah...

Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurniaNYA kami berkesempatan sekali lagi menyambut hari ulang tahun perkahwinan kami yang ke-Enam turut meraikan hari bahagia kami adalah NurCinta kami iaitu NurAkaliliHanis dan NurDiniSorfina...love them so muchhhhhh........


cinta kita.....
teringat waktu mula bertemu dulu...
aku anggap kau hanya TEMAN tapi MESRA...
apabila KITA tidak bertemu..
terasa rindu dikalbu...
akhirnya KITA menyedari...
yang KITA sudah jatuh CINTA...
kesungguhan kamu mula meminta..
ikatan yang pasti buatku tertanya...
semangat kuat aku pinta dalam doa...
hanya DIA memberi kekuatan...
seandainya in KEBAHAGIAAN daripadaNYA
syukur kepadaMU..redha ilahi kupinta...
perhubungan ini memaksa KITA mencari sesuatu...
jika itu yang di TAKDIR dariNYA...
aku hanya berserah...
dan dengan TAKDIR itulah...
KITA disatukan dengan SATU lafaz...
AKU telah sah menjadi MILIKMU...
dengan gelaran ISTERI...
semoga perkahwinan yang KITA bina...
akan terus MEKAR semekar CINTA KITA...
aku berdoa agar DIA...
sentiasa merahmati HUBUNGAN ini...
hingga ke SYURGA nanti...
AMIN........



1 comment:

Anonymous said...

benar... 6 tahun bersama dan 12 tahun perkenalan kita.. byk pengalaman manis dan pahit kita lalui bersama kan? semoga Allah sentisa memberi rahamat dan petunjuk kepada kita sekeluarga , hidup bahagia dan berjaya di dunia dan akhirat...Amin... I LOVE MY FAMILY....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails