Friday 26 March 2010

Apa ya?

Aku macam sudah tiada kerja pula asyik mengadap blog menaip itu dan ini...tapi aku nak buat juga...Aku nak cerita pasal gambar diatas...ntahlah aku pun tak tahu nak panggil menda alah yang da macam pelangi warnanya ini apa...jelly lah kot kan...puas aku nak mencari ini...semua kedai aku cari sebab nak kan yang tak perlu rendam dalam air untuk kembang itu...tetapi result nya memang tak jumpa yang itu...lastly pergi giant juga untuk beli yang da siap direndam kot...bila picit ok lah tak terlalu lembut dan take time jugalah hendak hancur...erm nak buat apa dengan benda ini? erm aku pun tengah fikir lagi kenapalah cikgu di sekolah Akalili nak guna jelly ini untuk belajar mengira...bagi aku macam susah tapi mungkin idea baru cikgunya untuk galakkan anak-anak murid minat dalam mengira. MUNGKIN...siapa tahukan...tapi betul juga kot Akalili nampak seronok ke sekolah sebab macam-macam aktiviti cikgunya suruh buat dan suruh bawa...macam semalam aku sampai rumah saja...Akalili sudah bagitau yang dia nakkan water colour...erm cikgu pun nak guna minggu depan so cuti esok esok ini aku kenalah mencari water colour pula...apapun Ummi doakan anak Ummi ini rajin-rajin ke sekolah ya...dan jadi anak yang solehah juga anak yang bijak pandai...AMIN....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails