Tuesday 23 March 2010

so sleepy

Sleepily me do it all this...huh...ntahlah lately nie aku kuat rasa mengantuk padahal tidur aku cukup sahaja aku rasa. Nak kata ada anak kecil yang berjaga malam erm...macam kurang berjaga malam sudah sekarang ini. Nak kata penat menyebabkan aku mengantuk...penat ke aku?...apapun aku masih melawan untuk semua itu. Aku kuatkan kata hati jangan mengantuk sebab aku cukup rehat segala.

Ahaks...today me still coming to the office with En Muzlienor sebab En Muz ada tugas di Kajang pula...erm rasanya kalau dapat tiap-tiap hari macam nie syoknyalah...tapi apakan daya masing-masing punya tanggungjawab yang perlu dilaksanakan...apapun thanks to hubby ya...

OK...semalam aku balik lambat sebab meeting En Muzlienor mula agak lewat...dengan rela hati aku menunggu di office sambil layan movie...so sudah 5 lebih gitu baru En Muzlienor sampai untuk jemput aku. Sampai rumah pun sudah lewat terus cuci-cuci tangan dan keluarkan semua bahan untuk makan malam. Tiba-tiba En Muzlienor nak makan burger dulu, kebetulan pula Akalili memang suka makan daging burger sekarang ini so aku masak lebih untuk dagingnya...so semalam before me cook for dinner me masak burger dulu...hehehe...dan dinner aku lepas simple sahajalah sebab nak cepat...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails