Monday 22 March 2010

baru sedar...

ohh... hari ini aku datang ke pejabat dengan dihantar oleh hubby...dan berkira-kira, kiranya aku tidak perlulah bawa beg doremon aku itu...why i call doremon bag? next time i will explain about it...ermm.masa aku turun nak solat tadi baru aku ingat yang Telekung aku sudah tinggal dirumah. Ini semua gara-gara aku tidak bawa itu beg lah...kalau aku bawa confirm Telekung aku bawa sekali sebab aku sudah prepare malam tadi.

Today my hubby ada Tugas Khas di Putrajaya pada belah pagi dan petangnya pula ada meeting apa ntah aku pun da lupa hubby cakap apa tadi. So i hope meeting nyer habis awallah boleh jemput aku balik pula...tidaklah aku perlu aku menunggu lama-lama di office. Me praying for that.....

--erm...ok lah now aku nak hantar email kat prokom pasal kursus yang tertunda this month pula choww....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails