Thursday 11 March 2010

tak aci betoi la......

Huuuuhuuu...menci...menci...masa aku study dulu sport ini tak pula aktif...aku pun sibuklah main hoki sebab tak syok rasanya tak beraktiviti waktu-waktu terluang itu...dan ahad lepas hubby lah sibuk nak tengok polisas...ialah tempat hubby duk sibuk hantar dan jemput aku masa study duloo dulooo...tengok-tengok ada budak-budak ni tengah syokk berlatih...ohh terasa sedikit kucewa akak...ehemm...ehemm...

Berbalik dengan sukan yang aku suka sangat ini...sofball adalah satu permainan kesukaan aku masa school dulu...uhh rindunya aku pada waktu-waktu dulu...aku sempat main 2 tahun sahaja. Form 3 dan form 4. Sempat wakil daerah ke sek Clifford Kuala Lipis...yang aku ingat budak melayu perempuan 4 or 5 orang jea termasuk aku yang lain semua chinese girl...kalau lelaki memang ramai melayulah...seronok juga bila teringat kisah-kisah lama ini...

terima kasih to my hubby sebab bawak aku jalan-jalan to flash back our memories....;)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails