Thursday 20 May 2010

Kembali bekerja

 Terowong Genting Sempah

Setelah lima hari aku kesibukan dengan cuti-cuti dan hal itu ini. Semalam sudah lewat malam baru sampai rumah. Hari ini aku kembali bekerja dengan penuh semangat. Hehehe tapi tak la sibuk pun di office. Kerja-kerja pun sudah siap sebelum bercuti hari itu now tinggal nak update sikit-sikit pasal kursus yang Isnin hingga semalamnya sahaja. Lawatan teknikal awal bulan Jun pun telah ditunda so tidak lah sibuk sangat untuk membuat preparation untuk itu. Tetapi nak diikutkan mood aku masih dengan cuti-cuti lagi...oh kalau cuti aku banyak macam orang tu seronoknya leh duk umah lagi ini or gi jalan-jalan lagi tapi apakan daya cuti aku tinggal beberapa hari sahaja lagi so kenalah fikir-fikirkan ada setengah tahun lagi ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails