Thursday 27 May 2010

Melaka Bandar Bersejarah

 
Alhamdulillah baru sahaja selesai breakfast aku tiga beranak masuk bilik semula. Nak keluar ke tempat lain malas...bukan apa belum habis penat balik dari Kuantan aku sudah ke Melaka Bandar Bersejarah pula.  Hubby pula lepas breakfast terus ke tempat seminarnya. Selamat berseminar ya...
Hari Rabu pagi, semalamnya lah aku dan family sudah ke Melaka. Saya (isteri) yang menurut perintah dari suaminya, hehehe. Singgah sana sini dalam pukul 1320 sampai hotel. Hubby check in dulu dengan anak-anak sekali pergi aku stay dalam kereta sahaja malas nak keluar sebab we all nak gi lunch pulak...Punyalah nak mencari asam podeh daging tetel yang hubby ingat-ingat lupa dimana tempatnya hampir pukul 1500 baru dapat makan tapi di tempat lain sebab kedai yang hubby cari itu pukul 1700 hingga 0500 beroperasi so maybe dinner nantilah kesana. Itulah cadangan hubby.

Selepas menikmati lunch we all pun meronda-ronda bandar bersejarah ini.

2 comments:

Ms Haslina said...

wahhhhhh seronoknyer pi bercuti je kan...akak je yg tak sempat2 lagi...sibuk manjang...

maidatul said...

tgh ada waktu dan peluang itu yg pergi nanti2 sudah sibuk duduk rumah je lah akak...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails