Thursday 20 May 2010

Selamat Hari Lahir Sayangku


15 Mei 2010 selamat lah anak Ummi, NurDiniSorfina 2 tahun...Alhamdulillah dengan izin Allah. Selamat juga aku menjamu sedikit makanan untuk kawan-kawan NurAkaliliHanis dan Birthday Girl itu. Baru hari ini aku dapat nak upload pictures.

Buat Nur Dini Sorfina semoga sentiasa berada dibawah Rahmat Allah...semoga diberi kesihatan yang baik, jadi anak yang solehah dan berjaya di Dunia dan Akhirat...amin....Doaku sentiasa bersamamu sayang...

Paginya Sorfina bangun agak lambatlah pula. Tengoklah picture atas sekali itu bukan main sedap sungguh tidurnya bersama bantal musyuk lagi. Selalunya bila kami bangun solat subuh waktu cuti-cuti Sorfina sudah bangun tapi pagi Sabtu tu buatlah bising macam mana pun lena sungguh dia tidur...Aku ini punyalah puas cium-cium pipi sambil peluk-peluk pun still tak sedar lagi. Nyaman jea tengok Sorfina tidur, geram pun aku ada tak sabar nak tunggu dia bangun...Jam 0916 baru Sorfina bangun masa itu aku sibuk berkemas di dapur...terus datang kat aku sambil senyum. Aku pun bagi salam dan nyanyi lagu birthday...malu-malu pula Sorfina...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails