Tuesday 11 May 2010

Sorfina ke Klinik

Erm lama betul tak jenguk blog nie...dalam dua tiga hari ini aku sangatlah sibuknya...mana dengan Sorfina yang mungkin berjangkit demam dari Akalili sebab sebelum ini Akalili demam...Alhamdulillah Akalili sudah sembuh Sorfina pula kena...mana dengan kerja yang aku tanggung di office...apapun syukur pada Allah semuanya aku dapat selesaikan alhamdulillah...

Menjaga anak tanpa si suami disisi adalah sedikit kelam kabut bagi aku. Mana nak hantar anak yang sakit ke Klinik atau Hospital dengan sendiri...Hal sekolah anak lagi, itu pun baru saja Tadika belum sekolah yang sebenar. Tapi aku patut bersyukur masih punya suami walaupun jauh disisi...erm walaupun berjauhan deringan deringan telifon dan mendengar suaranya membuatkan aku rasa kami sentiasa dekat sahaja...

Hari ini alhamdulillah aku menghantar Sorfina ke Klinik lagi...sebenarnya En Muz sudah suruh aku tukar appointment hari ini ke minggu depan tapi bila aku fikir-fikir manalah tahu minggu depannya ada hal lain pula kan sudah susah nak tukar lagi. Aku buat appointment petang, jam 0030 aku keluar dari office, masih bekerja sebab aku di berikan tanggjawab mengantikan seorang staff yang tiba-tiba pulak cuti.  Sampai rumah aku solat dulu dan terus ambil Akalili dan Sorfina ke Klinik...Alhamdulillah waktu petang-petang ini memang tidak ramai orang di Klinik ini. Seronok je dua beradik ini ke sana ke mari. Erm berat Sorfina cuma naik 0.7kg dari 9.1kg masa bulan Mac lepas. Alhamdulillah sentiasa berada dalam keadaan sihat. Sabtu ini genaplah 2 tahun NurDiniSorfina.

3 comments:

Ms Haslina said...

da sihat ke anak dara 2 orang tu? kecian sungguh klu diaorang sakitkan...

maidatul said...

Kakaknya Alhamdulillah sudah sihat...Adiknya pula demam tapi Alhamdulillah sudah kurang...
Itulah akak kalau kita sakit xpe boleh gagahkan juga tapi kalau anak2 sakit ini ya Allah..Allah saja yg tahu...

sha said...

cik kak, 0030 tue pukul brp??klu xsalahla kan, 12.30 tgh malam tau!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails