Wednesday 9 February 2011

apa-apa aje ^___^

uhhhhh penat ejea lah aku rasa macam malas nak pergi kerja jea aku rasa...tapi apakan daya aku takkan nak makan gaji buta jer kan...so kenalah ke office juga...tapi kalau en muz cuti hari nie kompom aku el jer...entah lea makin lama makin penat lak aku fikir pasal kerja nie padahal kerja tak banyak mana pun...bila aku kerja tengok orang lain duk jalan-jalan ngan family dorang tanpa bekerja adussss sangat seronok ok...erm mesti mereka-mereka itu buat business sendiri or memang duit dorang tujuh keturunan tak abis...erm senang nyer hidup macam itu kan...tapi bila fikir balik macam tak syokkk lak...erm apa-apa ajelah...malas aku nak fikir benda-benda ngarut nie...tak masuk dek akal...

Ya Allah aku harap news yang aku dengar dari otai-otai tu tidak membawa effect apa-apa untuk tahun ini dan berikut-berikutnya...amin...

Mari kita fikirkan sesuatu yang gembira :) :) :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails