Tuesday 22 February 2011

kasut baru aku

Kasut sukan Dunlop... ;))

Hehehe...last minute punya kerja...aku beli kasut ini time lunch hour di Pertama Kompleks...Senang jea aku dapat kasut ini, memang kasut ini nak bertuankan aku kot...hikhik...Masuk saja sana pergi satu kedai sukan ini terus nampak belek-belek...alamak macam berkenan jea nampak, harga pun cun so decide ambil saja...hehehe

Da siap beli baru aku bagitau hubby itu pun hubby call aku tanya da lunch ke belum then aku terus citer pasal aku beli kasut...erm da kena sekali, keluar tanpa kebenaran dan siap shopping bagai...huhuhu padahal aku da call tapi tak angkat so aku decide lea sendiri lagi pun kasut tu tak mahal mana pun oklah sebab aku memang perlukan kasut...Kalau kasut aku tak tertinggal nun jauh disana pasti aku tak kalut nak beli sebab nak dipakai masa aku kursus minggu lepas...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails