Friday 11 February 2011

tonton cerita lama...

Erm cuti-cuti baru ini juga tidak ketinggalan aku dan kaum kerabat menonton cerita-cerita yang sudah lama ditayangkan tapi tidak pergi tonton, bukan apa agak sibuk dan kemalasan kan lagi pun semua sudah di download kan so apa lagi layan lor...

Memang seronok tengok semua movie seram Nyangkung dan Hantu Kak Limah Balik Rumah, kelakar sangat aku rasa. My Akalili dan Sorfina adoiii bukan main ketawa, jerit-jerit dan takut-takut gitu bila tonton termasuk lea aku juga...Damping Malam ok lah pengajaran buat semua orang dan Cuti-cuti Cinta aku tengok sikit jer pastu mata aku pun tutup hehehe bangun pagi esoknya pasti en muz akan ceritakan kesudahannya sebab aku sudah malas hendak tengok semula nak nak kena tonton seorang diri...adoiiii...

~ ~ Nyangkung ~ ~

~ ~ Damping Malam ~ ~

~ ~ Hantu Kak Limah Balik Rumah ~ ~

~ ~ Cuti-Cuti Cinta ~ ~


p/s tak tau lah kalau ada kurafat sudah di download aku nak tonton atau tidak...huhuhu seram ker???...

2 comments:

Ms Haslina said...

hikhik..akak cuma baru tengok ngangkung n hantu kak limah tu je..citer byk2 yg lain tu lom tgk lagi...

biar ia terperap dlm pc dlm umah..hikhik...

p/s da tgk pisau cukur....best..

maidatul said...

itulah...akma pun byk gak yg terperap lagi tu...

bila free baru save dlm pendrive n tgk di TV...hehehe

pisau cukur tu rasa da tgk tapi tgk gitu2 jer...maklum lea kalu tgk kat rumah ada saja kerja sambilan nyer ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails