Wednesday 2 February 2011

my heart melt


Alhamdulillah hari ini aku kerja lagi...erm tapi kat office nie memang sunyi jer...masa aku sampai pun aku berdua jer...seeronok hari nie saya sudah pulang ke WP1 kembali. Suka...suka gitu :)) ...way to the office also is very smooth ...
  
Erm pagi pagi lagi aku sudah tapau teh ais dan kuih karipap dan kaswi...erm selalu kalau aku beli teh ais nie aku akan bagi dua dengan cik anem lani dia cuti so kena lah aku habiskan sorang huhuhu...mau sampai ke petang pun tak habis...tekak gatai sangat nak ber teh ais pepagi lagi...kedai di kantin bawah tu banyak tutup...so pusing-pusing takde lak nampak yang berkenan so makan kuih jer lea...cari roti pun da xde sebab empat hari cuti kan so no new stock...

Erm duduk sorang nie aku layan lagu jer lah guna earphone pasang kuat kuat sampai orang panggil tak dengar...favorite lagu aku la nie adalah koleksi Opick...Opick song makes my heart melted and makes me cry sometimes...really like his songs...
  

p/s  * motif gambar ---> bersyukurlah dengan nikmat yg Allah bagi...rumah aku tak air :( 

         * syukur tangki ada air so aktiviti still macam biasa :))


2 comments:

Ms Haslina said...

rajinnyer pi kerja gitu...

opis akak ni mmg cuti di bekukan sebab ada audit dari board of engineer next week...so keja je lah kan...

maidatul said...

akma simpan cuti...untuk agenda lain...hikhik

p/s org sibuk keje nanti akma cuti lea ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails