Monday 21 February 2011

Sepetang di Batu Hitam dan Layang-layang ;))

Semalam selepas habis aktiviti kursus aku di BGRC terus berkejar aku nak balik bilik sebabnya En. Muz sudah sampai untuk jemput aku. Perancangan untuk berseronok-seronok di BGRC cancel sebab NurAkaliliHanis aku itu nak main air laut pula. Makanya kenalah En. Muz jemput aku dan berpeluanglah aku jumpa dengan makcik aku...hehehe...Family aku, emak dan adik pun ada so mereka sudah semalaman tidur di rumah makcik aku...

Lepas sampai rumah makcik terus decide nak makan kat mana-mana tapi mesti kedai itu ada nasi air sebab ada orang mengidam nak makan nasi air...hikhik...normally makcik aku akan masak tapi kali nie En. Muz yang request tak payah masak makan kat luar jer sebab nak pekena nasi air...so tempat lain xde kata pakcik aku selain tempat yang selalu kami pergi kalau kami ke Kuantan...Maka ke sanalah kami semua...erm yang lain-lain memang makan nasi ayam dia...nasi ayam kat situ sedap juga ;)) tapi aku tetap pilih nasi air susah tu nak cari yang betul-betul best macam kat situ...


 
Seronok anak-anak dapat mandi air laut... ;))

Ombak-ombak inilah 
yang buat anak-anak kecil seronok bermain air... ;))

Hidupan laut... ;))

Anak ketam... ;))


  Maybe sebab batu ini hitam so diberi nama Batu Hitam...

1st time main layang-layang kat sini memang best...
Angin kuat kejap jer layang2 naik tinggi lak tu... ;))
Layang2 akulah yg paling tinggi...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails