Wednesday 16 February 2011

cuti...

Semalam adalah hari kelahiran nabi or rasul junjungan kita so semua negeri cuti...petang Isnin itu en muz call bagitau kena kerja pada hari semalam then suh aku pilih untuk dia nak kerja pagi or petang bila discuss aku cakap kerja pagilah petang boleh buat aktivitikan...so bila sudah malam tu en. muz tetiba bagi tau nak pergi join program berarak tu...opsss aku macam pelik jer kata nak kerja tup tup nak pergi berarak pulak...macam mana nie...last last tak kerja rupanya...Seronoknya dalam hati dapat pergi join program nie...

Tapi malam semakin meninggi aku dan en. muz tidak tidur-tidur lagi macam-macam yang kami bual dan bincangkan, my lil princess sudah jauh di buai mimpi indah...pastu masing sibuk pula dengan lappy dan notebook masing-masing...lama-lama sudah hampir jam 0400 pagi...opsss sudah lewat nie esok nak bangun awal banyak lagi aktiviti yang nak dibuat...adoiii...lastly aku masuk tidur dulu ntah jam berapa baru en. muz tidur. Dan hasilnya memang pagi itu kelam kabut sikit...


Program Maulidur Rasul yang lepas...



Jam 0930 baru gerak ke Temerloh...singgah tengok program adik aku dulu then terus ke Temerloh jumpa Along aka my SIL...dan en. muz belanja lunch tempoyak ikan patin dan air jagung...tetapi ntah tekak aku ker...aku rasa air jagung kali macam kureng sikit bila aku tanya en. muz kata ok jer...erm layan je lah tapi tak habis pun...

Yummy...3 mangkuk ikan patin...
satu bahagian kepala...en. muz suka...


Lihat itu air jagung aku dan dia...

Along dan anak2 yang comel...

Selepas habis lunch kami pun gerak ke Bentong pula...aku ada hal dengan nenda kesayangan aku itu...huhuhu nasib lea ada uwan yang sorang nie...dialah tempat aku mengadu...sayang uwan...lepas maghrib baru gerak balik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails