Thursday 24 February 2011

mc 2 hari :(

My NurAkaliliHanis mc today and tomorrow kerana sakit mata...kesian anak ummi ini iya...sabar ye sayang...semalam masa bangun untuk ke sekolah mata Akalili sudah tidak boleh buka sebab melekat banyak taik mata sudah kering...aku basahkan kain cuci dan oklah boleh buka dan tidak ada tanda-tanda sakit mata pun...aku bayangkan cuaca cuma panas mungkin yang jadi begitu...sekali semasa aku ambil dari sekolah mata dia ada taik mata yang warna kuning tu tapi idak lea banyak so aku ambil tisu dan buangkan...on the way balik tu aku tengok setiap sejam bila aku sudah buang taik mata tu menda tu akan ada semula...
Sempat ler tiga pusingan Akalili buat
sebelum ke klinik...

So petang semalam Akalili nak ke taman katanya nak bermain basikal so oklah bawa Akalili dan Sorfina main taman dulu...sambil-sambil itu aku tengok juga keadaan mata Akalili...nampaknya memang kena hantar ke Klinik juga...so kebetulan taman tu dekat dengan Klinik Idzham so lepas main tu aku hantar Akalili...kami berdua sahaja...hubby dan Sorfina pula ke Mall sebelah sebabnya hubby nak tambah RAM notebook...
 Nur memang tak selesa langsung...sedih ummi tengok...
Semoga Nur cepat sembuh ye sayang...

Alhamdulillah sekejap sahaja didalam klinik orang tidak ramai...doktor bagi ubat titis, cream untuk mata dan cecair minum untuk tahan gatal serta sudah tentulah medical certificate for 2 days...on the way ke Mall hubby call ajak makan Char Kueh Teaw...erm aku pun memang baru nak ajak hubby makan elok sangat ler tu..hikhik sehati sejiwa gitu kan ;)) so pasti order untuk anak tidak pedas kan...tup tup entah macam mana akak itu lupa kot...so kena tambah satu lagi yang memang tidak ada lada langsung...selalunya order dua sahaja tapi sudah jadi tiga...tapi pasti habis juga sebab sodappp...


Char Kueh Teaw sodappp ;))







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails