Monday 28 February 2011

Klang

Sabtu lepas kami ke Klang makan nasi minyak Pn. Aini kita...
Semoga perkahwinan Aini di rahmati hingga ke syurga nanti...amin ;))

 The pengantin with dayang-dayang...

 My family...
Sorfina paling selera makan nasi minyak...

Cik Hawa kita salah seorang dayang...

Tengok kat depan aku banyak sungguh kulit kuih tepung pelita 
itu kawan aku punya keje lea tu habis semua letak 
kat aku macam aku yang makan semua la kan...
Memang lea aku makan banyak tapi tiga jea xde lea sebanyak itu kan...
Tepung pelita memang fav aku...kalau balik Kelantan, 
Mok Long aku pasti buatkan untuk aku...
Rindu lak rasa...bila nak balik pun tak tau lagi... :((

Akalili macam biasalah sesuap dua sudah tak mau...
nasib lea ada kuih tepung pelita makan juga dia...
Kebetulan juga ada masmallow cicah coklat so Akalili layan itu juga...

Masmallow + coklat

Sudah habis makan terus ke surau solat dan siap-siap pulang...On the way balik itu Akalili dan Sorfina sudah lena di mimpi. Tak lama itu aku pun menyusul...hehehe...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails