Thursday 17 December 2009

hari ini KHAMIS....

Ermm...hari ini kiranya last bekerja untuk minggu ini. Tersangatlah seronoknya cuti lama lagi. Walaupun tidak kemana-mana, aku sangat seronok sebab dapat bercuti rehat dirumah atau dimana saja bersama anak-anak dan suami tersayang. Sukanyer...

Pagi-pagi lagi En Hubby tegur aku, hari ini hari Khamis kan kenapa pakai baju ini. Saja, malas nak gosok baju batik, kata aku...ermm sesungguhnya pagi tadi aku da fikir hari ni Khamis tapi aku memang malas. Aku cuma menggosok seluar, blaus dan tudung sahaja untuk ke office tak perlu mengambil masa yang lama untuk menggosokkan. Kalau baju batik huhh pasti berjam jam aku duk menggosok saja nanti.

Pagi ini habis semua menghantarkan aku ke office. Seronoknyer kalau tiap-tiap hari macam itu...Ermmm InsyaAllah suatu hari nanti kot...Aku hanya tapaukan breakfast mereka, aku tak dapat breakfast bersama sebab anak-anak masih berpakaian baju tidur...Dini pun masih mamai mamai lagi nak tidur. Kesian lak aku tengok. So aku tapaukan Nasi Lemak dan Sandwich Sardin untuk mereka. Aku pula sah-sah lambat lagi akan breakfast...entahlah sejak akhir-akhir ini kepenatan membuatkan aku tiada mood sangat untuk makan. Dalam 10lebih gitu baru ajak kawan-kawan untuk turun minum...itu pun sudah inform kat Boss. Kebetulan rezeki murah ada orang nak belanja aku dan kawan2...tq ya En Belanja. So sampai lunch nanti mesti aku tidak ambil da sebab lewat aku breakfast nie...

Wokep i'm going to doing work now...

2 comments:

Ms Haslina said...

itulah kan...klu da penatttt...sure x de selera makan....

maidatul said...

gitulah akak...penattt...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails