Thursday 31 December 2009

Jalan-jalan....

 



Erm...petang Ahad lepas En Muz ajak keluar tetapi aku malas sungguh untuk keluar padahal mulanya aku yang ajak En Muz keluar untuk mencari barang yang aku nak...kalau sudah cuti-cuti payah sungguh aku nak keluar...mungkin menda yang aku nak pun tak urgent so aku tak berapa nak ambil kisah, cuba menda itu aku betul-betul aku nak apa cara pun aku akan keluar mencarinya...tetapi aku keluar juga...Kami ke JJ kebetulan memang En Muz nak pergi sana so oklah...Walaupun sudah sampai JJ hati aku masih tidak hendak mencari apa yang aku nak...betullah kot aku bukan nak guna dalam masa terdekat ini so aku just follow En Muz kemana sahaja...

Haaa lihatlah pictures itu, lain yang dicari lain pula yang dapat...erm asalkan mereka happy aku turut happy...mereka adalah permata hati aku yang sentiasa membuat hati aku and En Muz happy and always happy...yang kecik tu memang macam pandai jea nak buat itu dan ini...hehehe...memang lasak sungguh berlari kesana sini...jenuhlah sungguh nak mengejarnya...

2 comments:

Ms Haslina said...

ermmm...nampak berisi pipi tuuuu....hikhik...

maidatul said...

mana tak nyer...makan tido...tak dapat nak control...lagi2 asyik cuti2 jea...2010 ini mesti kena berazam...hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails