Tuesday 29 December 2009

Jumaat lepas.....

Ermm sudah lama sungguh tidak memasak asam pedas ini. Dapat masak ermmm selera sungguh makannya.Kali ini aku masak dengan ikan merah tapi sebenarnya ikan merah ini aku nak buat sup ikan merah. Memandangkan bahan ada request untuk asam pedas ini so aku masak ini jelah pada cuti christmas baru ini.

Ahahkk...ini mesti kena ada juga bila masak asam pedas. Lihatlah ayam gorengku itu memang sudah tidak ada kulitnya. sekarang aku memang buang semua kulit ayam bila hendak memasak rasa selesa begitu pula...entahlah aku ini macam-macam saja...ikan goreng kesukaan aku...

Lepas makan petang itu semua tidur program sepatutnya hendak keluar tetapi hujan petang itu rasanya, aku pun sudah lupa yang pasti kami hanya berada dirumah sepanjang hari samalah juga hari sabtu melepak dan membuat aktiviti dirumah sahaja.

2 comments:

Ms Haslina said...

aktiviti waktu cuti mmg memasak sahaja..tp klu da petang2 tu kena jea ikut program yg telah di susun wlupun hujan...

;(

maidatul said...

itulah akak memasak dan makan sahaja...seronok amat begitu... gitulah gayanya akak kalau sudah duduk rumah nak2 hujan...layan aktiviti dirumah jelah tp kalo menda tu urgent akan ku gagahkan jua...hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails