Tuesday 8 December 2009

last game for the year 2009...

Sudah penghujung tahun inilah baru aku berkesempatan join game yang berlangsung di office ini... Kebetulan aku layan gak game nie so aku ajak my friend Miss H nie jadi couple aku untuk lawan 'BERGU'...so kami salah satu couple BLT dari 3 couple BLT yg lain...tapi memang penat sungguh main semalam, mana tak nyer...aku tak praktis pun for this game...just pergi dan main...warming up pun masa2 itu juga...no preparation so if kalah pun aku tak kisah dan terkilan sangat...just for fun...hujung-hujung tahun nie...

Picture bawah nie lah my friend yang sama-sama menentang pasukan BPKS...apa pun kita sudah buat yang terbaikkan my friend...and another 2 girls our supporter pom2 girl ...tq for the support...hikhik...

2 comments:

Ms Haslina said...

yang penting HAPPY...

;)

maidatul said...

memang happy sgt...tapi 3hai baru badan ok semula...habis semua urat sakit...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails